Odpowiednia reklama, to skuteczna reklama.
Do wyboru mamy mnóstwo opcji: bilbordy, ulotki reklamowe ,czy to w sumie tylko kilka dostępnych opcji na rozpromowanie firmy.
W jaki sposób wybrać najlepszy z nich?

Parkingowa reklama

wynajem przyczep reklamowych śląskCoraz częściej można zauważyć stojące na parkingach przyczepy z reklamą, niby nic strasznego, jednak takie reklamy często stoją w tych miejscach całe miesiące i zajmują miejsca parkingowe.
Na szczęście nie każda firma reklamowa, która ma w ofercie przyczepy reklamowe pozwala na takie działania. Zazwyczaj jeżeli już przychodzi do zostawienia przyczepy w jakimś widocznym miejscu, to jest to dogadywane z właścicielem danego parkingu, czy nieużytku.

Wtedy jest to jak najbardziej zgodne z prawem.

Należy jednak pamiętać, że taki sposób promocji może spowodować niechęć przyszłego klienta do danej firmy.

Cytat z Wikipedii o billboardach

Billboard ? dużych rozmiarów tablica lub plakat reklamowy1, stosowany głównie w reklamie zewnętrznej. Termin określa też nośnik reklamy, będący dużą, często oświetloną tablicą reklamową, umieszczaną na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach. Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj.
standaryzowanych) stosowane w Polsce to: billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw.
format europejski, eurobillboard); billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry; billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry; billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry; billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry; citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich; inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach; billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze).
=Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)

O ulotkach

wynajem przyczep reklamowych śląskNa temat skuteczności ulotek można powiedzieć kilka konstruktywnych rzeczy.

Po pierwsze ulotki rozdane w odpowiedniej ilości, faktycznie mogą sporo zdziałać, ale rozdanie ich za dużo może skutkować negatywnym postrzeganiem reklamowanej firmy.

Ulotki raczej nie są niezawodnym źródłem nowych klientów, ale wpływają na świadomość istnienia danej marki w okolicy, gdzie są rozdawane.

Sprawa z ulotkami jest o tyle skomplikowana, że w przeciwieństwie do innych form reklamy, ulotki trzeba rozdystrybuować.

Wiąże się to z zatrudnieniem odpowiedniej ilości pracowników oraz pokrycie kosztów ich pensji, co zwiększa koszty reklamy. Należy też pamiętać, że i tak większość ulotek ląduje w koszu, więc konwersja może okazać się bliska zeru..

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: