Odpowiednia reklama, to działająca reklama. Wybór jest duży: billboardy, ulotki ,albo to tak na prawdę kilka dostępnych opcji na promocję firmy.
W jaki sposób zdecydować się na najlepszy z nich?

Różne formy bilbordów

przyczepy reklamowe katowiceprzyczepy reklamowe katowiceNajpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej są wszelkiej maści bilbordy, są to wielkie plakaty umieszczane w widocznych miejsca w miastach i poza nimi.

Taka forma reklamy jest uważana za najlepiej wpływająca na widoczność firmy oraz na świadomość konsumenta.

Bilbordy można też umieszczać na przyczepach reklamowych, które podróżują po wyznaczonym terenie i 'pokazują' reklamę przejezdnym oraz pieszym.

Często takie przyczepy są wyposażone w moduły głośnomówiące w celu puszczania reklamy dźwiękowej, aby jeszcze bardziej zwrócić uwagę.

Cytat z Wikipedii o billboardach

Billboard ? dużych rozmiarów tablica lub plakat reklamowy1, stosowany głównie w reklamie zewnętrznej. Termin określa też nośnik reklamy, będący dużą, często oświetloną tablicą reklamową, umieszczaną na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach. Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj. standaryzowanych) stosowane w Polsce to: billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw.

format europejski, eurobillboard); billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry; billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry; billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry; billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry; citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich; inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach; billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze).

=Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)

Coś o reklamie w Wikipedii

Reklama (z łac.
reclamo, reclamare ?odzew?; re 'w tył, znów, naprzeciw? i clamo, clamare ?wołać?1) ? informacja połączona z komunikatem perswazyjnym.

Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np.

promowanie marki). Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązańŹródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama.

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: